Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2021-05-21 11:59:34 | Deklaracja Dostępności | Publikacja | Concept INTERMEDIA |
2021-05-21 11:58:48 | Deklaracja Dostępności | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Dostępność cyfrowaGmina Miłoradz zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://miloradz.malbork.pl. Data publikacji strony internetowej: 2020-01-22 Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-01-20 Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Data sporządzeniaDeklarację sporządzono dnia: 2021-02-22 Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. KompatybilnośćSerwis jest w pełni rozpoznawalny przez programy czytające dla osób niewidomych Window-Eyes, JAWS czy NVDA. Obsługa serwisu możliwa jest zarówno przy pomocy klawiatury jak i myszki. WyglądSerwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące. Zmiana wielkości czcionki, zmiana kontrastu. Całość serwisu oparta jest na stylach CSS. Skróty klawiaturoweSerwis nie jest wyposażony w skróty klawiaturowe, które mogły by wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników. Informacje zwrotne i dane kontaktoweW przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową, koordynatorem ds. dostępności w Urzędzie Gminy Miłoradz jest: Małgorzata Olszewska, ug@miloradz.malbork.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 55 271-15-31 wew. 26. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności. Informacje na temat proceduryKażdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Dostępność architektonicznaAdres siedziby: Urząd Gminy Miłoradz ul. Żuławska 9, 82-213 MiłoradzDo budynku prowadzi jedno wejście od strony ul. Żuławskiej. Przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla wózków. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami. W budynku nie ma windy. Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i 3 pomieszczenia na parterze budynku. W przypadku braku możliwości poruszania się, wszelkie sprawy można załatwić na parterze budynku w pokoju nr 1 – Sekretariat, po przywołaniu danego pracownika przez pracownika Sekretariatu. Bezpośrednio przy budynku wyznaczono miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Formy kontaktuNa podstawie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1824) Urząd zapewnia katalog usług, które umożliwiają osobom niesłyszącym lub słabo słyszącym możliwość skontaktowania się z urzędem. Do dyspozycji w/w osób są następujące formy kontaktu:
W kontakcie osobistym z Urzędem Gminy Miłoradz osoba niesłysząca lub słabo słysząca ma prawo skorzystania z usług tłumacza języka migowego w godzinach pracy Urzędu. Usługa ta jest realizowana na wniosek, który musi zostać przekazany do Urzędu Gminy Miłoradz, co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną wizytą (z wyłączeniem sytuacji nagłych). Wniosek może zostać przesłany w następujący sposób:
Skorzystanie z usług tłumacza jest bezpłatne dla osoby będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.426) Osoba uprawniona ma prawo do skorzystania z pomocy osoby przybranej w kontaktach z Urzędem Gminy Miłoradz. Osobą przybraną jest osoba, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumienia się z osobą uprawnioną i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw w organach administracji publicznej. Z pomocy osoby przybranej nie można skorzystać z sytuacji, gdy informacje które mają być przekazane są prawnie chronione ze względu na ochronę informacji niejawnych. Ponadto istnieje możliwość zaprowadzenia osoby niewidomej do konkretnego pracownika, a także możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze budynku. W takim przypadku osoba niepełnosprawna powinna w pierwszej kolejności skontaktować się z pracownikiem Urzędu obsługującym sekretariat pod numerem tel. 55 271 15 31. Pracownik ten, po zdefiniowaniu potrzeby osoby niepełnosprawnej, realizuje ją bądź zawiadamia odpowiednią merytorycznie komórkę organizacyjną Urzędu. Po załatwieniu sprawy pracownik Urzędu służy pomocą osobie niepełnosprawnej w opuszczeniu Urzędu jeśli realizacja sprawy nastąpiła na piętrze budynku. Data sporządzenia Deklarację sporządzono dnia: 2021-02-22 Deklarację w zakresie dostępności architektonicznej sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. |
Concept INTERMEDIA |
Historia zmian strony - Deklaracja Dostępności